Rekrutujemy Specjalistów

Power Generation / Oil & Gas

Engineering

Automotive

Oferty pracy

Administrator Kontraktu

Dodano: 22.03.2018

Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.

Globetek Sp. z o.o. to firma świadcząca usługi w zakresie rekrutacji kadry inżynierskiej, menedżerskiej i specjalistów niższego szczebla dla polskich i międzynarodowych firm z branży energetycznej, petrochemicznej oraz budownictwa i produkcji przemysłowej.  Dla naszego Klienta, jednej z największych firm budowlanych poszukujemy osoby na stanowisko Administratora Kontraktu. 

Administrator Kontraktu

woj. lubelskie

Nr ref. MC/22/03/AK

Zakres obowiązków:

  • administrowanie przepływem informacji na kontrakcie;
  • opracowywanie i opiniowanie treści korespondencji kontraktowej;
  • przygotowywanie wszelkiej dokumentacji dowodowej;
  • analizowanie i ocena dokumentacji kontraktowej w zakresie ryzyk dotyczących zmian kosztów i czasu realizacji;
  • zabezpieczenie kontraktu w dokumentację dowodową;
  • monitorowanie postępu prac względem harmonogramu, analizy ścieżki krytycznej;
  • monitorowanie i kontrola kosztów kontraktu w zakresie nieprzewidzianych okoliczności, udział w przygotowywaniu wycen prac dodatkowych;
  • merytoryczne wsparcie kontraktu;
  • bieżąca współpraca i raportowanie do kierownictwa działu w centrali;
  • wsparcie procesów formalno-prawnych realizacji projektu współpraca z działem prawnym i technicznym;
  • wsparcie procesów przygotowywania umów z podwykonawcami w oparciu o obowiązujące wzory,
    korespondencja w zakresie realizacji umów podwykonawczych, zgłaszanie podwykonawców.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie zawodowe na kontraktach infrastrukturalnych opartych na wzorcach FIDIC w szczególności typu projektuj i buduj – żółty FIDIC;
  • min. 5 letnie doświadczenie (w tym 1 kontrakt zrealizowany od daty rozpoczęcia do wydania świadectwa przejęcia);
  • znajomość specyfiki umów realizowanych dla GDDKiA i procedur;
  • znajomość warunków kontraktowych FIDIC;
  • znajomość specyfiki umów na roboty budowlane;
  • znajomość MS Project i przepisów prawa budowlanego;
  • dobra organizacja pracy z umiejętnością identyfikowania priorytetów;
  • umiejętność analitycznego myślenia.

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w firmie gwarantującej wysokie standardy pracy;
  • pakiet dodatkowych świadczeń dla pracowników (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, kurs j. angielskiego);
  • możliwość rozwoju, dostęp do szkoleń;
  • niezbędne narzędzia pracy.

 

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres: michelle.cygan@globetek.pl

Contact with consultant

If you lack any information to apply for this job or you have other questions regarding this offer please write to our consultant.

The person responsible for this offer is:

Attach your CV:

* Required Field.

ZAMKNIJ
Send CV

Attach your CV:

* Required Field.

ZAMKNIJ
Prześlij CV

Załącz plik z CV:

* Pole obowiązkowe.

ZAMKNIJ
Kontakt z konsultantem

Jeśli brakuje Ci jakiejś informacji, aby zaaplikować na tę ofertę pracy lub masz inne pytanie dotyczące tego ogłoszenia napisz do naszego konsultanta.

Osobą odpowiedzialną za to ogłoszenie jest:

Załącz plik z CV:

* Pole obowiązkowe.

ZAMKNIJ
Strona wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies znajdziesz na stronach producenta Twojej przeglądarki www. Korzystając z serwisu akceptujesz pliki cookies.