Realizacja projektu
Przygotowanie
Pierwszy i jednocześnie kluczowy dla powodzenia całego projektu etap procesu. Rozpoczyna się od szczegółowego omówienia zakresu realizowanych prac oraz niezbędnych umiejętności/certyfikatów dla osób pracujących na projekcie. Na tym etapie ustalamy stawki wynagrodzenia oraz wszystkie diety i dodatki jakie otrzymywać będą pracownicy. Ostatnim krokiem jest przygotowanie harmonogramu oraz planu realizacji całego projektu.
Rekrutacja
Korzystając z bazy Kandydatów Globetek oraz posiłkując się ogólnopolskimi serwisami ogłoszeniowymi Konsultanci prowadzący projekt zaproszą do udziału w rekrutacji ustaloną wcześniej liczbę kandydatów. Po wstępnej weryfikacji doświadczenia oraz posiadanych uprawnień i dokumentów, osoby spełniające wymagania zapraszane są na rozmowę kwalifikacyjną połączoną z testami teoretycznymi oraz praktycznymi.
Mobilizacja oraz administracja
Konsultanci odpowiedzialni za dany projekt, kompletują dokumentację niezbędną do rozpoczęcia pracy dla osób zaakceptowanych do udziału w projekcie. Na około tydzień przed rozpoczęciem kontraktu rezerwowane są loty (jeżeli kontrakt jest zagranicą) oraz organizowane jest zakwaterowanie możliwe blisko miejsca pracy. W trakcie trwania kontraktu konsultanci na bieżąco wspierają pracowników w kwestiach organizacyjnych oraz pomagają w rozwiązaniu bieżących problemów.
Demobilizacja
Ostatnim etapem jest zagwarantowanie możliwe sprawnego i szybkiego powrotu z kontraktu. W przypadku kontraktów zagranicznych pracownicy odwożeni są na lotnisko i wracają do domów. Przy kontraktach krajowych Konsultanci pomagają w zorganizowaniu najdogodniejszego środka transportu do miejsca zamieszkania.