Obowiązki
- Przegląd planów jakości podwykonawców i partnerów w celu zapewnienia zgodności z PQP oraz wymaganiami klienta.
- Koordynacja i wdrażanie procesów jakości na projekcie, we współpracy z podwykonawcami, partnerem, klientem i innymi stronami.
- Przygotowywanie programu audytów jakościowych, w tym zarówno audytów podwykonawców i partnerów, jak i audytów wewnętrznych.
- Koordynowanie wszelkich planowanych audytów zewnętrznych.
- Zapewnienie terminowego przygotowywania raportów dotyczących jakości oraz monitorowanie dostępności danych o postępie prac związanych z jakością, w tym oceny podwykonawców i partnerów, jeśli jest to wymagane.
- Weryfikacja kwalifikacji personelu odpowiedzialnego za wykonywanie prac.
- Weryfikacja ważności używanego sprzętu monitorującego i pomiarowego.
- Wsparcie podwykonawców i partnerów w zrozumieniu i wypełnianiu wymagań dotyczących jakości.
- Monitorowanie zgodności działań podwykonawców i partnerów z wymaganiami jakościowymi.
- Kontrola dokumentacji projektowej.
- Przesyłanie aktualnej dokumentacji wykonawczej do odpowiedniego personelu, w tym podwykonawców i partnera.
- Koordynacja dokumentacji i rejestrów kontroli jakości na miejscu oraz zgodność z PQM.
- Monitorowanie zmian w dokumentacji projektowej i ogólnym systemie dokumentacji jakościowej, a także zapewnienie poprawności i kompletności dokumentacji.