oferty pracy

Project Quality Manager

Nysa
Budownictwo / Nieruchomości
08.09.2023

Obowiązki

  • Przegląd planów jakości podwykonawców i partnerów w celu zapewnienia zgodności z PQP oraz wymaganiami klienta.
  • Koordynacja i wdrażanie procesów jakości na projekcie, we współpracy z podwykonawcami, partnerem, klientem i innymi stronami.
  • Przygotowywanie programu audytów jakościowych, w tym zarówno audytów podwykonawców i partnerów, jak i audytów wewnętrznych.
  • Koordynowanie wszelkich planowanych audytów zewnętrznych.
  • Zapewnienie terminowego przygotowywania raportów dotyczących jakości oraz monitorowanie dostępności danych o postępie prac związanych z jakością, w tym oceny podwykonawców i partnerów, jeśli jest to wymagane.
  • Weryfikacja kwalifikacji personelu odpowiedzialnego za wykonywanie prac.
  • Weryfikacja ważności używanego sprzętu monitorującego i pomiarowego.
  • Wsparcie podwykonawców i partnerów w zrozumieniu i wypełnianiu wymagań dotyczących jakości.
  • Monitorowanie zgodności działań podwykonawców i partnerów z wymaganiami jakościowymi.
  • Kontrola dokumentacji projektowej.
  • Przesyłanie aktualnej dokumentacji wykonawczej do odpowiedniego personelu, w tym podwykonawców i partnera.
  • Koordynacja dokumentacji i rejestrów kontroli jakości na miejscu oraz zgodność z PQM.
  • Monitorowanie zmian w dokumentacji projektowej i ogólnym systemie dokumentacji jakościowej, a także zapewnienie poprawności i kompletności dokumentacji.


Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV
Aplikuj
< Powrót do ofert