Zakres obowiązków:
- Zarządzanie przydzielonym zakresem prac
- Monitorowanie działań i zapewnienie zgodności z wymaganiami dotyczącymi jakości, bezpieczeństwa i ochrony projektu.
- Zapewnienie administracji pierwszej linii i zgodności z programem BHP na miejscu pracy oraz koordynacja działań wykonawców
- Realizacja prac zgodnie z programami, planami, specyfikacjami, harmonogramami i szacunkami kosztów
- Nadzór nad zmianami/zakresem, zapewnienie szybkiego i dokładnego udokumentowania wszelkich zmian, a także zatwierdzenie zmian przed ich realizacją.
- Zarządzanie umownymi zobowiązaniami wykonawców, w tym kosztami, jakością i harmonogramem oraz koordynacja ich działań na terenie
- Sygnalizowanie kierownikowi budowy ewentualnych zaległych opłat dla wykonawców/dostawców/sprzedawców z powodu opóźnień w dostawach/niskiej jakości itp.
- Weryfikacja poprawności wystawionych faktur przez wykonawców
- Nadzór nad przeprowadzaniem testów na różnych etapach. Uczestnictwo w testach zgodnie z planem kontroli jakości i testów wykonawcy
- Weryfikacja zgodności działań wykonawcy z wymaganiami po wykonaniu prac
- Regularna weryfikacja postępów w listach napraw w celu wsparcia kierownika ds. odbioru wstępnego i przekazania do eksploatacji w celu ukończenia prac mechanicznych
- Pomoc kierownikowi ds. jakości w obsłudze niezgodności
- Sprawdzenie, czy wymagane inspekcje, badania i testy systemów, podsystemów lub komponentów zostały przeprowadzone i czy wyniki są odpowiednio udokumentowane.
- Udział w kontroli jakości - weryfikacja wyników
- Umiejętność zarządzania uruchomieniem zgodnie z ustalonymi procedurami