Obowiązki:
- Kontrola dokumentacji opartej na standardach projektu
- Archiwizacja dokumentacji, tworzenie list rejestracji dokumentów
- Wspieranie zgodności z przepływem informacji i dokumentacji
- Koordynacja i gromadzenie dokumentów dotyczących budowy, dokumentów QA/QC, As Built
- Identyfikacja nieważnych dokumentów
- Ciągłe raportowanie o postępie prac nad dokumentacją
- Przygotowanie dokumentów do dostarczenia ich wersji elektronicznej we współpracy z Administracją Projektu
- Wsparcie narzędziowe dla personelu na projekcie w zakresie obsługi systemu zarzadzania dokumentacji
- Przygotowanie wstępnie zaplanowanej zawartości dokumentacji budowy
- Koordynacja gromadzenia dokumentów powykonawczych
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze dokumentacji technicznej/inżynieryjnej dla projektów przemysłowych
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office (Outlook, Excel, Word, Power Point)
- Doświadczenie w korzystaniu z SAP Plant PDM i Fabasoft Cloud będzie dodatkowym atutem